- Rozwijamy się tak szybko, jak żaden inny dom towarowy w Niemczech. Rozpoczęliśmy działalność w 2010 r. od 158 domów towarowych - obecnie posiadamy ponad 500 sklepów w niemieckich śródmieściach, centrach handlowych i sklepach specjalistycznych. Teraz planujemy wystartować także w Polsce - podaje sieć na swojej stronie internetowej.
Woolworth (pisaliśmy w lutym w money.pl o historii firmy) zamierza w naszym kraju otworzyć 1000 sklepów. Realny scenariusz zakłada, że powstawać będzie od 15 do 20 lokali rocznie. Oficjalny debiut nastąpi 8 maja w Krakowie, a dokładnie w centrum Atut Galicyjska, przy ul. Galicyjskiej 18.
Na kolejne otwarcia nie będzie trzeba długo czekać. 12 maja Woolworth zadebiutuje w stolicy Wielkopolski, a dokładnie przy Al. Solidarności 47. Z kolei 26 maja uruchomi lokal przy ul. Połczyńskiej 4 w Warszawie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
6 tys. pozycji w asortymencie Woolworth
- Jesteśmy dumni, że będziemy mogli przenieść naszą odnoszącą sukcesy koncepcję sprzedaży detalicznej z Niemiec na polski rynek, który uznajemy za bardzo perspektywiczny biznesowo - mówi cytowany przez serwis dlahandlu.pl Radoslav Straka, dyrektor ds. sprzedaży w Woolworth Polska.
I dodaje: - Nie możemy się doczekać, aby zainspirować Polaków szerokim asortymentem, oferując bardzo dobre jakościowo produkty w uczciwych cenach, co jest szczególnie istotne w czasach wysokiej inflacji.
Portal dodaje, że asortyment sklepów będzie zawierał m.in. wyposażenie domu, tekstylia, elektronikę, artykuły dekoracyjne, piśmiennicze oraz zabawki. W sumie mowa o 6 tys. pozycjach. W każdym ze sklepów ma się ogółem znaleźć od 8 do 12 tys. produktów.
Jeśli chcesz być na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami ekonomicznymi i biznesowymi, skorzystaj z naszego Chatbota, klikając tutaj.