Marka – Wszystkie wiadomościBritish Airways - oto ukochana marka BrytyjczykówW plebiscycie przeprowadzanym przez rodzimy ośrodek badań nad markami Centre for Brand Analysis wzięło udział 2,5 tys. dorosłych mieszkańców Wielkiej...23.02.2016 15:52ISIS to nie tylko grupa terrorystów. Tak firmy tracą miliardy dolarówZbieżność nazw z organizacją terrorystyczną niesie ze sobą bardzo poważne skutki biznesowe.20.12.2015 14:41Najpierw planuj markę a dopiero potem biznesStereotypem jest budowanie marki wokół prowadzonego biznesu. Najpierw powoływane do życia są zasoby materialne, a dopiero potem dołączane do nich...20.01.2015 7:46Obniżają aż o połowę prognozy zysku na ten rokNotowana na NewConnect Marka jest w restrukturyzacji.18.11.2014 9:10Strategia koncentracji w budowaniu markiJeżeli firma ma wizję w czym chce być najlepsza, może ukierunkować wszystkie swoje działania na te aspekty działalności20.08.2014 9:45Partnerstwo markiFirmy najczęściej prezentują wartościowe cechy swoich ofert i produktów. Klientów jednak bardziej interesuje jak i do czego markę wykorzystają, a nie...31.07.2014 15:45Rebranding marki - zmiana wizerunku firmyPrzeprowadzając rebranding marki poprzez projekt logo, należy się kierować promowaniem idealnej tożsamości, czyli wizerunku najlepiej wspierającego...29.06.2014 15:55Tata Zest oraz Bolt - kolejne nowości z Indii [ZOBACZ VIDEO]Stylistyka jest przyjemna i nie przeszkadza, ale jak na nasz europejski gust, finezji tu nieco brakuje. Ale do tego ten producent już nas...05.02.2014 9:00Optimus, Frugo, Celia, Biały Jeleń. Odgrzewanie kotleta szansą na sukces?Niejedną markę udało się reaktywować. Czy z Optimusem też się uda?05.12.2013 10:21Wypuszczasz nowy produkt? Jego nazwa jest kluczowaŹle wymyślona nazwa produktu może pogrążyć jego szanse na rynkowy sukces. Jej opracowanie często trwa nawet kilka miesięcy i kosztuje krocie.19.09.2013 10:49Rebranding firmy. To dobry pomysł?Badania na giełdach światowych pokazały, że zmiana identyfikacji łączy się często ze zmianą strategii firmy. Skutkowało to wzrostem wartości akcji od...10.09.2013 11:40Marka Żywiec odmładza wizerunek20.03.2013 10:00Naming. Zasady projektowania nazw produktówNaming produktów to nie tylko kreacja, ale przede wszystkim zestawy gwarancji, pozwalające marce efektywnie istnieć na rynku.28.12.2012 13:44Rozszerzanie marki - strategia na kryzysBrand management, czyli zarządzanie marką, ma na celu budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej i optymalne wykorzystanie wizerunku. W czasie kryzysu,...10.11.2012 15:52Poprzednia strona1234...18Następna strona