Marketing – Wszystkie wiadomościTrendy, które mogą zmienić twój biznes. Nie przegap ich!Niemal wszyscy menedżerowie z firm aktywnych na rynkach konsumenckich rozpoznają trendy o charakterze społecznym, ekonomicznym i technologicznym. Ale...18.07.2011 10:01Konkurent wypowiada wojnę cenową! Czy podjąć rękawicę? - komentarz 3Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o strategię cenową jest działaniem krótkowzrocznym. Szefowie ProfiBanku, decydując się na obniżenie cen,...18.07.2011 10:01Konkurent wypowiada wojnę cenową! Czy podjąć rękawicę? - komentarz 2ProfiBank powinien wykorzystać agresywne posunięcie konkurencji do wprowadzenia zmian w ofercie produktowej i relacjach z klientami nie tylko w...18.07.2011 10:01Konkurent wypowiada wojnę cenową! Czy podjąć rękawicę? - komentarz 1Budowanie przewagi konkurencyjnej tylko w oparciu o strategię cenową nie zawsze bywa skuteczne. Ale dla rozpoczynającego działalność Orion Banku...18.07.2011 10:01Uwolnij pełen potencjał marketinguJeszcze parę lat temu korporacja General Elctric sądziła, że jej produkty niemalże sprzedadzą się same. Rola marketingowców została ograniczona do...18.07.2011 10:01Wykorzystywanie informacji zwrotnych od klientówZdając sobie sprawę z tego, że kwestia zatrzymania raz pozyskanych klientów nigdy nie była tak istotna jak obecnie, firmy zaczynają uważniej...18.07.2011 10:01Przestań zabiegać o zachwyt klientówPrzekonanie, że firmy muszą podejmować wysiłki celem wzbudzania zachwytu w klientach, oferując im obsługę przekraczającą ich oczekiwania, jest już tak...18.07.2011 10:01Co zrobić, aby klienci przestali koncentrować się na cenieCoraz częściej klienci podejmują decyzje zakupowe, kierując się niemal wyłącznie ceną. Na dojrzałych rynkach, gdzie oferty ulegają utowarowieniu, cena...18.07.2011 10:01Budowanie marki w epoce cyfrowejWspółcześni konsumenci budują relacje z markami całkiem innymi metodami, niż miało to miejsce dotychczas, często korzystając z kanałów komunikacji,...18.07.2011 10:01Zaufanie: tajna broń sprzedawcySą produkty, które jest trudno sprzedać zawsze, ale szczególnie w czasach recesji. To produkty niematerialne o długoterminowych konsekwencjach i...18.07.2011 10:01Skuteczna sprzedaż w czasach internetuPraca handlowca jest coraz trudniejsza. Dostępność informacji w sieci sprawia, że klienci doskonale znają wartość ofert, a rozwój technologiczny...18.07.2011 10:01Zmiana podejścia do marketinguWiele firm nadal dość archaicznie traktuje funkcję marketingu i nie wykorzystuje dostępnych narzędzi innowacyjnych pozwalających głębiej poznawać...18.07.2011 10:01Prezes firmy Aflac opowiada, jak zakochał się w kaczorzeDziesięć lat po rozpoczęciu ambitnej kampanii reklamowej firma ubezpieczeniowa Aflac nadal miała kłopoty ze słabą rozpoznawalnością nazwy. Pracownicy...18.07.2011 10:01Zwrot w sprzedaży: od orientacji na ilość do budowania relacjiPo latach dynamicznego zdobywania rynku telefonii komórkowej i walki o nowych klientów Polkomtel skupił większą uwagę na utrzymaniu dotychczasowych...18.07.2011 10:01Poprzednia strona1...1314151617...51Następna strona