Marketing – Wszystkie wiadomościUpoważnieni do działaniaKiedy gitara należąca do Dave'a Carrolla została połamana przez pracowników linii United AirLines, których był pasażerem, a firma odrzuciła jego...18.07.2011 10:01Przewaga, jaką daje ugruntowana pozycja rynkowaPosługując się fikcyjnym przykładem firmy Mix C-Ment - opartym na autentycznych doświadczeniach producenta (i sprzedawcy) materiałów budowlanych,...18.07.2011 10:01Kto i jak wygrywa w trudnych czasachMało jest opracowań na temat strategii, które pomogłyby przedsiębiorstwom przetrwać recesję, zyskać przewagę podczas powolnego ożywienia i przygotować...18.07.2011 10:01Kiedy mniej produktów oznacza zwiększenie zyskówWiele firm uznaje rozwój produktów za główny motor swojego rozwoju. Firmy wypuszczają więc nowe towary niemal za wszelką cenę. Trudno im się dziwić....18.07.2011 10:01Myśl jak projektant!Kiedyś wzornictwo było z reguły jedną z późniejszych faz procesu rozwoju produktu, a jego głównym zadaniem było nadanie nowemu produktowi atrakcyjnej...18.07.2011 10:00Jak przewidzieć reakcję konkurencjiAnaliza reakcji konkurentów powinna być najważniejszym elementem procesu decyzyjnegoprzedsiębiorstw. Niestety, niewiele organizacji uwzględnia ją przy...18.07.2011 10:00Jaka jest twoja strategia współpracy z firmą Google?...18.07.2011 10:00Zmierzch tradycyjnej reklamy?Niedawny kryzys zmusił firmy do szukania oszczędności w wielu obszarach działalności. Na pierwszy ogień poszły budżety marketingowe. Jednym z...18.07.2011 10:00Budowanie społeczności 2.0Zanim pojawił się internet, firmy miały dużo więcej czasu na monitorowanie działań społeczności i reagowanie na nie. Ten sielankowy okres od dawna...18.07.2011 10:00Kryzys w firmie: jak rozmawiać z klientami?W momencie gdy ważą się losy firmy, która znalazła się w poważnych kłopotach finansowych, o jej być albo nie być decydują często reakcje klientów i...18.07.2011 10:00Pięć kluczowych zasad sprzedaży detalicznej w czasie recesjiW trudnych czasach wiele sieci detalicznych koncentruje swoją uwagę na najbardziej lojalnych klientach. Jednak, paradoksalnie, to nie najbardziej...18.07.2011 9:59Wykorzystaj trudne czasy do optymalizacji cenGdy rynkowa dekoniunktura przedłuża się, enedżerowie – targani niepewnością i poczuciem neprzewidywalności jutra – często dają się ponieść...18.07.2011 9:59Chwyt marketingowy czy autentyczne działanie?Firmy, szukając sposobu na zbudowanie silnej pozycji konkurencyjnej i na dotarcie z ofertą do właściwych odbiorców, sięgają po złożone koncepcje i...18.07.2011 9:59Wnikanie w życie klientówPopularność badań etnograficznych rośnie szybko zarówno w Polsce,jak i na świecie. Etnograficzne badania marketingowe bardzo dobrze sprawdzają się...18.07.2011 9:59Poprzednia strona1...1415161718...51Następna strona