Marketing – Wszystkie wiadomościZarządzanie bez mierzenia?Koncepcja zarządzania doświadczeniami klientów jest w Polsce jeszcze mało popularna. Aby przekonać się, jaka przyczyna stoi na przeszkodzie...18.07.2011 9:56To tu usłyszeliście o tym po raz pierwszyChoć technologia audio jest jakieś dwadzieścia lat w tyle za wideo, to uszy zaczynają upominać się o swoje prawa. Liczne odkrycia w zakresie...18.07.2011 9:56Systemy CRM: Jak dać klientom to, czego naprawdę oczekują?Wzrost znaczenia nowej grupy konsumentów, tzw. generacji Y, zmusza firmy do gruntownych zmian w strategii zarządzania relacjami z klientami. Jednym z...18.07.2011 9:56Właściwy sposób zarządzania nierentownymi klientamiKłopotliwi konsumenci mogą kosztować firmę sporo pieniędzy, ale szybkie pozbycie się ich nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem. Autorzy, odwołując...18.07.2011 9:56Produkt za darmo? Oblicz, kiedy bezpłatna oferta ma sens, a kiedy nieDarmowi klienci, subsydiowani przez klientów płacących, mają kluczowe znaczenie dla podmiotów gospodarczych z różnych sektorów i branż, w tym firm...18.07.2011 9:56Propozycja wartości dla klienta na rynku biznesowymOferta wartości dla klienta (customer value proposition) to od pewnego czasu najpowszechniej używany termin na rynku biznesowym. Jednak badanie...18.07.2011 9:56Zarząd bliżej klientówGdy działania marketingowe są ściśle skoordynowane ze strategią firmy, generują wzrost. Jednak w zbyt wielu przypadkach między marketingiem a...18.07.2011 9:56Mów o strategii markiNatalie Mizik z Columbia Business School i Robert Jacobson z Business School przy University of Washington przekonują, że komunikowanie strategii...18.07.2011 9:56Jak efektywnie budować strategie marketingowe w wyszukiwarkach internetowych?Autor opisuje najnowsze metody i narzędzia, jakie obecnie do dyspozycji mają firmy, które chcą, żeby ich strony znalazły się na możliwie najwyższej...18.07.2011 9:56Wpływ reklam internetowych poza sieciąReklama w sieci bardziej podnosi sprzedaż w sklepach tradycyjnych niż internetowych. Do wzrostu liczby zakupów przyczynia się zarówno reklama...18.07.2011 9:56Ekologiczna żywność w oczach PolakówRynek żywności ekologicznej należy obecnie do jednego z najdynamiczniej rozwijających się sektorów żywności na świecie. Jednak z przeprowadzonych w...18.07.2011 9:56Wykorzystaj nieświadomą mądrość tłumuPrawdziwa siła kolektywnej mądrości tłumu nie kryje się w opiniach, które wyrażają pojedyncze jednostki, lecz jest głęboko ukryta w bazach danych...18.07.2011 9:56Dokąd zmierza reklama?Najwyższy czas, żebyśmy przestali koncentrować się na możliwościach, jakie dają media. Ważniejsze są korzyści, które reklamodawcy mogą odnieść,...18.07.2011 9:56Co nowego w marketingu?Rozmowa z profesorem Philipem Kotlerem, największym na świecie autorytetem w zakresie marketingu, o najnowszych trendach, koncepcjach i narzędziach...18.07.2011 9:56Poprzednia strona1...1617181920...51Następna strona