Marketing – Wszystkie wiadomościAwatar jako konsumentWiele milionów ludzi stworzyło awatary, swoje internetowe wizerunki, które reprezentują ich w wirtualnym świecie. Te alternatywne ludzkie wcielenia...18.07.2011 9:56Między standaryzacją a lokalnym dostosowaniem: rewolucja na rynkach konsumenckichOd dziesiątek lat dominujące sieci – tacy tytani, jak Wal-Mart, Best Buy i McDonald’s – były nastawione na stosowanie strategii...18.07.2011 9:56Jak zarządzać sprzedażą w nowym otoczeniu biznesowymOd pewnego czasu szefowie sprzedaży muszą poświęcać dużo energii na wdrażanie i nadzorowanie wielu procesów. Zdaniem menedżerów, na tym ich rola się...18.07.2011 9:56Skoro marki buduje się przez lata, dlaczego są zarządzane z kwartału na kwartał?Pozycja marek się chwieje. Producenci dóbr konsumpcyjnych winą za tę sytuację obarczają potężne sieci sklepów dyskontowych, ale Leonard Lodish i Carl...18.07.2011 9:56Obsługa klienta - jak odróżnić się od konkurencji i zarobić na tym pieniądzeCzy zapewnienie znakomitej obsługi klienta i zarabianie pieniędzy muszą stać w sprzeczności? Czy obsługa klienta może być w ogóle sposobem na...18.07.2011 9:56Przekuwanie potrzeb klientów w innowacjeKażda firma słucha swoich klientów i odpowiada na ich potrzeby. Ale większość nie rozumie ich istoty i nie słucha tego, co powinna. W efekcie ponad 80...18.07.2011 9:56Telefon zamiast portfelaJuż niedługo posiadacze telefonów komórkowych będą mogli bez problemów płacić za ich pośrednictwem w sklepach, kinach, restauracjach. A to za sprawą...18.07.2011 9:56Jak powstrzymać klientów przed odejściemOdchodzenie klientów jest w biznesie zjawiskiem naturalnym. Jednak od kilkunastu lat w wyniku liberalizacjirynku, powstania nowych modeli biznesowych...18.07.2011 9:56W handlu elektronicznym więcej znaczy więcejWiększość menedżerów uważa, że szeroki wachlarz informacji umieszczony na stronie internetowej odwraca uwagę klienta od głównej oferty. Jednak nowe,...18.07.2011 9:55Newslettery w ocenie internautówRośnie rola newsletterów w komunikacji marketingowej jako narzędzia do budowania relacji z klientami. Z badań firmy SARE wynika, że największym...18.07.2011 9:55Patronat sportowy jako narzędzie mobilizacji firmowego zespołuFirmy zaczynają wykorzystywać sponsoring drużyn lub wydarzeń sportowych nie tylko do umocnienia wizerunku marki na zewnątrz, lecz również jako...18.07.2011 9:55Jak wykorzystać siłę i wiedzę aktywnych konsumentów?Wśród klientów wielu firmy przybywa ludzi, świadomych swoich potrzeb, mających wiedzę na temat różnych ofert rynkowych, którzy chętnie się nią dzielą...18.07.2011 9:55Nawet towary masowe mają zróżnicowanych nabywcówGdy pod koniec 2001 roku François Jacques został szefem marketingu oddziału produkcji cementu w Lafarge, miejscowi „weterani” przekonywali...18.07.2011 9:55Od relacji z klientem do efektywnej sprzedażyPowszechnie mówi się, że zdobycie nowego klienta kosztuje kilka razy więcej niż utrzymanie obecnego. Światowy autorytet w dziedzinie sprzedaży...18.07.2011 9:55Poprzednia strona1...1718192021...51Następna strona