Marketing – Wszystkie wiadomościReklama w grach komputerowychEksperci z branży marketingu elektronicznego uważają, że reklama w grach stanie się jednym z najpoważniejszych konkurentów dla tradycyjnych form...18.07.2011 9:54Większy efekt z mniejszego budżetuRedakcja HBRP przeprowadziła rozmowę z Fredem Sennem – współzałożycielem i partnerem międzynarodowej agencji reklamowej Fallon Worldwide. Z...18.07.2011 9:54Większe zyski dzięki spójnemu systemowi bonusów i rabatówW gospodarce centralnie planowanej, gdzie właściwie cały czas występowały niedobory produktów, siłę miał ten, kto posiadał produkt. Dziś, w gospodarce...18.07.2011 9:54Duża firma nie znaczy lepszaNajbardziej zaangażowanych i usatysfakcjonowanych pracowników mają przedsiębiorstwa średniej wielkości, działające głównie w branży IT. Najmniej...18.07.2011 9:54Wzornictwo motorem innowacjiW 1985 roku architekt Michael Graves zaprojektował swój pierwszy produkt konsumpcyjny dla producenta elementów wyposażenia mieszkań, firmy Alessi z...18.07.2011 9:54Poznaj doświadczenia swoich klientówDoświadczeniem klienta nazywamy jego subiektywne odczucia związane z bezpośrednimi lub pośrednimi kontaktami z firmą. Doświadczenia obejmują wszystko,...18.07.2011 9:54Sztuka przyciągania uwagi do nieznanych marekLudzie wolą marki, które znają, niż te, których nie znają – nawet jeśli znana marka jest niebezpieczna. Są jednak sposoby, dzięki którym...18.07.2011 9:54Zadowolenie klienta a wzrost wartości firmyKolejne badania dowodzą, że wyższe wskaźniki zadowolenia klientów prowadzą do wzrostu cen akcji.18.07.2011 9:54Reklama w Internecie: irytująca, ale skutecznaW swoich działaniach marketingowych firmy coraz częściej wykorzystują Internet. Do popularnego już e-mailingu dochodzą takie formy reklamy, jak:...18.07.2011 9:54Co zrobić, gdy twój program lojalnościowy nie jest lojalny wobec ciebieChoć programy lojalnościowe wyrastają niczym grzyby po deszczu, wiele innych ulega likwidacji. Dlaczego tak się dzieje? Powszechnie wiadomo, że dla...18.07.2011 9:54Krzywa uczenia się sprzedażyKiedy firma wypuszcza nowy produkt na nowy rynek, pojawia się wielka presja, aby natychmiast zwiększyła siły sprzedażowe i dzięki temu w najkrótszym...18.07.2011 9:54Czy opłaca się tworzyć społeczności klientów?Z nowych badań wynika, że owszem, i to bardzo, zwłaszcza w przypadku firm internetowych.18.07.2011 9:54Dbaj o dyscyplinę w zakresie rabatówNiewiele firm rejestruje przyznawane rabaty, nie mówiąc już o zarządzaniu nimi. Artykuł pokazuje, jak wprowadzić większą dyscyplinę przy ich...18.07.2011 9:54Wikinomia: nowe możliwości tworzenia wartości dzięki społecznościom internetowymWikinomia (wikinomics) to sztuka i nauka wspólnego tworzenia treści przez użytkowników Internetu (peer production). Ludzie na całym świecie mogą teraz...18.07.2011 9:54Poprzednia strona1...1920212223...51Następna strona