Marketing – Wszystkie wiadomościSpraw, aby ceny odzwierciedlały rzeczywistą wartość produktów firmyZ perspektywy klientów na wartość produktu składają się dwa elementy: otrzymane korzyści i cena. Poznawszy sposób postrzegania wartości przez...18.07.2011 9:55Wykorzystaj siłę obcej markiMało znana spółka, korzystając z obecności w reklamówce uznanych marek, może wzmocnić, a nawet zbudować swoją. Klienci bowiem zwykle przenoszą jakość...18.07.2011 9:55Zbrodnia i kara, czyli o firmach, które zarabiają kosztem swoich klientówDlaczego firmy wiążą klientów długoterminowymi umowami, nakładają na nich niezliczone opłaty oraz wprowadzają w błąd, przedstawiając ważne treści...18.07.2011 9:55Burzenie silosów, czyli jak wywiązać się z przyrzeczenia „nasz klient nasz pan”Z uwagi na postępujące utowarowienie (commoditization) rynków przestawienie się ze sprzedaży produktów na sprzedaż zintegrowanych rozwiązań –...18.07.2011 9:55Współtworzenie doświadczeń z klientami: jak zamienić ideę w czyn?Firmy, zamiast wciąż myśleć o produktach i usługach, powinny skupić się na tym, jak i kiedy klienci z nich korzystają. David Butter, światowy ekspert...18.07.2011 9:55Co czyni człowieka dobrym sprzedawcą?Mimo że firmy wydały już miliony dolarów na walkę z dużą rotacją personelu wśród agentów ubezpieczeniowych, wskaźnik ten utrzymywał się na stałym...18.07.2011 9:55Jak przyciągnąć uwagę rozkojarzonego klienta?Polacy coraz częściej korzystają z wielu mediów równocześnie. Ich uwaga jest więc rozproszona. Choć zjawisko nie jest nowe, w Polsce wciąż się go nie...18.07.2011 9:55Bliżej klienta – nowe trendy w marketingu bezpośrednimMarketingowcy zawsze chcieli mieć bezpośredni i tani dostęp do klientów. Dziś jest to wreszcie możliwe dzięki nowym technologiom – Internetowi,...18.07.2011 9:55Dostosuj strukturę działu sprzedaży do cyklu życia swojej firmyChoć firmy poświęcają dużo czasu i pieniędzy na zarządzanie swoimi siłami sprzedażowymi, niewiele z nich zastanawia się dłużej nad tym, jak muszą się...18.07.2011 9:54Jak konkurują marki globalneNadszedł czas, by na nowo przemyśleć kwestię zarządzania marką globalną. Ponad 20 lat temu profesor Harvard Business School, Theodore Levitt,...18.07.2011 9:54Marketing wirusowy – urzeczywistnionyŁącząc ideę stosowania narzędzi typowych dla marketingu wirusowego z wykorzystaniem tradycyjnych środków masowego przekazu, możesz tanim kosztem...18.07.2011 9:54Sieci relacji: klucz do efektywnej sprzedażyKażdy handlowiec doskonale wie, że sieci kontaktów mają ogromne znaczenie. Im więcej mamy kontaktów, tym więcej znajdziemy potencjalnych klientów i w...18.07.2011 9:54Marketing sensoryczny: nowy sposób na wyróżnienie marki?Korzyści finansowe płynące z kampanii brandingowych systematycznie maleją. W miarę jak rosną koszty dotarcia do konsumentów, firmy coraz bardziej...18.07.2011 9:54Zobacz, jak pracujemyCzy firmy usługowe powinny ujawniać klientom swoje metody działania, czy raczej pilnie ich strzec? Wyniki ostatnich badań wskazują na korzyści płynące...18.07.2011 9:54Poprzednia strona1...1819202122...51Następna strona