Marketing – Wszystkie wiadomościOporni nabywcy, entuzjastyczni sprzedawcy:czyli dlaczego nowe produkty trudno się sprzedająFirmy wprowadzające innowacje mają największą szansę na rozwój, więc wydają miliardy dolarów na ulepszanie produktów. Jednak z badań wynika, że nowe...18.07.2011 9:53Blogi – nowe narzędzie marketingowcówSpecjaliści od PR i marketingu od dawna próbują wykorzystywać do swoich celów fenomen internetowych grup dyskusyjnych i czatów. Teraz przyszła pora na...18.07.2011 9:53Segmentacja rynku – druga odsłonaW 1964 roku na łamach HBR Daniel Yankelovich po raz pierwszy zaprezentował koncepcję niedemograficznej segmentacji rynku, tzn. klasyfikacji klientów...18.07.2011 9:53Komunikacja kontekstowa: właściwy przekaz do właściwego klienta we właściwym miejscu i czasiePolskie mass media gwałtownie tracą swoją zdolność dotarcia do odbiorcy. Dla firm jest to zła wiadomość. To do kieszeni mass mediów trafia bowiem...18.07.2011 9:53Pozycjonowanie: co się zmieniło?Pozycjonowanie jest jedną z najważniejszych koncepcji, które wpłynęły na praktykę marketingu na świecie. Świat nie stoi jednak w miejscu. Dlatego, aby...18.07.2011 9:53Czy podział klientów na lepszych i gorszych nie zaszkodzi firmie?„Wszyscy klienci są równi, ale niektórzy z nich równiejsi”. Dzisiaj ta parafraza słynnego cytatu z książki „Folwark zwierzęcy”...18.07.2011 9:53Dlaczego więcej może oznaczać mniejOferowanie klientom zbyt szerokiego asortymentu, a zatem zbyt wielu opcji wyboru, może pogorszyć ich samopoczucie.18.07.2011 9:53Jak technologia może wspierać strategię CRMZainteresowanie firm systemami informatycznymi wspierającymi zarządzanie relacjami z klientem jest dziś większe niż w złotych dla CRM ostatnich latach...18.07.2011 9:53Co, komu i kiedy sprzedawaćFirma powiększy zwrot z inwestycji w marketing, kiedy korzyści z wysłania specjalnego komunikatu do mniejszej grupy klientów będą większe niż koszty...18.07.2011 9:53Być królem w kategorii premium czy zawalczyć o masowy rynek?Wiele firm w kolejnych etapach swojej działalności staje przed koniecznością podjęcia strategicznych decyzji, w jakim kierunku mogą i powinny dalej...18.07.2011 9:53Jak sprawić, aby strategia firmy przełożyła się na działania na pierwszej liniiWszyscy znamy korzyści wynikające z delegowania podejmowania decyzji na znajdujące się blisko klienta szczeble operacyjne. Dzięki temu udaje się...18.07.2011 9:53Kraje rozwijające się jako źródło innowacji i nowych modeli biznesowychC.K. Prahalad, jeden z najbardziej wpływowych guru zarządzania, mówi o lekcjach dla polskich firm, wynikających z sukcesu innowacyjnych firm z tzw....18.07.2011 9:53Marketingowy błąd w sztuce: skąd się bierze i jak go naprawićTed Levitt zwykł tłumaczyć swoim studentom z Harvardu: „Ludziom nie zależy na ćwierćcalowym wiertle. Im jest potrzebny ćwierćcalowy...18.07.2011 9:53Większe zyski dzięki systemowi motywacji zorientowanemu na obronę marżyCelem każdego pracownika działu sprzedaży jest zarabianie pieniędzy. Celem firmy jest maksymalizacja zysku. Problem w tym, że cele te są często...18.07.2011 9:53Poprzednia strona1...2122232425...51Następna strona