Marketing – Wszystkie wiadomościWniknij w życie swoich klientówWiele firm nabrało biegłości w sztuce zarządzania relacjami z klientami. Gromadzą i przesiewają góry danych na temat ich preferencji i zachowań,...18.07.2011 9:52Daj klientom to, czego chcą, ale inaczejNie łatwy do skopiowania produkt, lecz wysoka jakość obsługi klienta coraz częściej odróżnia dziś liderów od graczy z drugiej ligi. Każdy usługodawca...18.07.2011 9:52Walka o klienta: strategie i dylematyW ostatecznym rachunku w biznesie liczy się tylko klient. Taka jest logika dojrzałych rynków i w coraz większym stopniu – rynków takich jak...18.07.2011 9:52Seniorzy – rynek niewykorzystanych możliwościSegment seniorów jest przyszłościowym rynkiem, na który należy już dzisiaj zwrócić uwagę. Trendy demograficzne jednoznacznie wskazują bowiem, że...18.07.2011 9:52Negocjowanie z klientem, na którego utratę nie możesz sobie pozwolićKażdego dnia zdarzają się transakcje, które nie dochodzą do skutku. Zwłaszcza te firmy, które są zależne od długotrwałych relacji z klientami, muszą...18.07.2011 9:52Uwolnij się od stereotypów dotyczących cyklu życia produktówWiększość firm opiera swoje strategie marketingowe na koncepcji cyklu życia produktu, zgodnie z którą wszystkie produkty muszą przejść cztery kolejne...18.07.2011 9:52Minimalistyczna oferta– nadchodzi rewolucjaChoć jej początki sięgają roku 1908, dopiero dziś koncepcja minimalistycznej oferty, opartej o prostotę i niskie ceny, podbija rynki na całym świecie....18.07.2011 9:52Przechwytywanie zbędnych drobnych od klientówJak przekonują Terri C. Albert z laboratorium GE i profesor marketingu Russell S. Winer, oprogramowanie, które „zna się” na psychologii,...18.07.2011 9:52Wprowadź klientów w „tryb życzeniowy”Jeżeli chcesz się dowiedzieć, czego naprawdę chcą twoi klienci, nie pytaj, w jaki sposób ulepszyliby twoje wyroby czy usługi. Zapytaj, czego by sobie...18.07.2011 9:52Wyjdź poza ramy obecnych rynków: strategie ponadprzeciętnego wzrostu firmyGdyby jakaś złota rybka obiecała szefom firm, że spełni tylko jedno ich życzenie, najczęstszą prośbą byłoby z pewnością znalezienie pewnego sposobu na...18.07.2011 9:52Czy właściwie ustalasz ceny?Ustalanie ceny to największa bolączka menedżerów do spraw marketingu. Z jednej strony czują oni ogromną presję, bo od ceny zależy osiągnięcie dobrych...18.07.2011 9:52Inteligentne zarządzanie ceną: niedoceniany klucz do większych zyskówNajszybszym i najskuteczniejszym sposobem osiągnięcia maksymalnych zysków jest ustalenie właściwych cen na produkty firmy. Właściwa cena podnosi zyski...18.07.2011 9:52Witajcie w nowym świecie merchandisinguHandel detaliczny jest – i zawsze był – mało wydajny. Firmy detaliczne, a szczególnie duże sieci sklepów, zmuszone są przewidywać zmienne...18.07.2011 9:52Nowa płaszczyzna konkurowania: wydajna konsumpcjaNa całym świecie ostatnie dwudziestolecie zaznaczyło się spadkiem rzeczywistych cen większości dóbr konsumpcyjnych, dalszym poszerzeniem asortymentu...18.07.2011 9:52Poprzednia strona1...2324252627...51Następna strona