Marketing – Wszystkie wiadomościKreatywność i oryginalność w reklamie: sztuka dla sztuki czy szansa na zwiększoną sprzedaż?Po latach zastoju polskie firmy wydają coraz więcej pieniędzy na kampanie reklamowe. Inwestycje te budują ich wizerunek i znajomość marek, rzadziej...18.07.2011 9:52Ryzyko w percepcji konsumentów – niedoceniany czynnik sukcesu lub porażki innowacyjnych produktówUważa się, że w marketingu nowatorskich kategorii produktowych o sukcesie decyduje „innowacyjność jako taka”, czyli w uproszczeniu...18.07.2011 9:52Chcesz lepszych wyników marketingowych? Zacznij słuchać swoich pracownikówProcter & Gamble to firma od lat uznawana przez środowisko biznesu za potęgę marketingową i doskonałą szkołę dla specjalistów z tej dziedziny. Ale...18.07.2011 9:52Marketing szeptany, czyli plotka na usługach firmySkuteczność tradycyjnych form reklamy bywa czasem wątpliwa. Coraz częściej mówi się o innej formie docierania z informacją do klienta. Jest to rodzaj...18.07.2011 9:52Luksus dla masRosnące zróżnicowanie dochodów, wyższy poziom wykształcenia oraz większa świadomość tego, jak inne kultury postrzegają dobre życie, przyczyniły się do...18.07.2011 9:52Jak efektywnie sprzedawać nowej klasie konsumentów: zamożnym masomMiniona dekada przyniosła znaczącą zmianę w sposobie dystrybucji dochodów wśród amerykańskich gospodarstw domowych. Obecnie o wiele więcej nabywców...18.07.2011 9:52Ukryta żyła złota: czyli jak zarabiać na nieatrakcyjnych klientachEksperci marketingu mówią firmom, żeby przeanalizowały swoje portfele klientów i wyeliminowały te segmenty nabywców, które nie przynoszą atrakcyjnych...18.07.2011 9:52Filantropia jako narzędzie marketinguDziałalnością charytatywną zajmuje się większość firm, ale niewiele z nich robi to z myślą o promocji własnej marki. Te nieliczne firmy angażują swoje...18.07.2011 9:51Zyskaj jak najwięcej na wszystkich swoich klientachFirmy wydają miliardy dolarów na marketing bezpośredni, docierając do jednostkowego odbiorcy z coraz większą precyzją. Tymczasem, pomimo dostępności...18.07.2011 9:51Lepsze relacje z dystrybutorami poprawiają wyniki firmyMinęły czasy, kiedy na rynku konkurowało się samym tylko produktem – jego jakością lub atrakcyjną ceną. Dziś te cechy w poszczególnych grupach...18.07.2011 9:51Marka czy „private label”, a może jedno i drugie?Tom Rose miał napięty harmonogram. Szykował się właśnie do wysłuchania prezentacji swojego dyrektora ds. marketingu Cassie Martin, która miała...18.07.2011 9:51Kiedy konwencjonalna reklama przestaje działaćPharmagen jest polską filią międzynarodowego koncernu farmaceutycznego. Jednym z jego najbardziej dochodowych leków dostępnych bez recepty (over the...18.07.2011 9:51Trzeba wiedzieć, jak dzielić: nowa metoda segmentacji klientów receptą na zwiększenie sprzedażyTrzy lata temu firma Hill-Rom znalazła się w sytuacji typowej dla dojrzałych przedsiębiorstw: mimo silnej pozycji rynkowej musiała iść naprzód. Firma...18.07.2011 9:51Klient nam się wymyka!Wybór strategii dystrybucji produktu na rynku jest ważną decyzją w każdej firmie. W czasach tradycyjnego marketingu decyzję o tym, czy towar ma trafić...18.07.2011 9:51Poprzednia strona1...2425262728...51Następna strona