Marketing – Wszystkie wiadomościNajważniejszy jest wskaźnik wzrostuFirmy poświęcają mnóstwo czasu i pieniędzy na drobiazgowe badania poziomu zadowolenia klientów. Nie przynoszą one jednak większego pożytku. Najlepszym...18.07.2011 9:51Niczego nie rób, po prostu sobie stój!Pierwszy domowy robot firmy Sony, AIBO, nie potrafi robić niczego pożytecznego. Jednak prezentując go jako maskotkę, firma znalazła sposób na...18.07.2011 9:51Marketing optymalnyPrzedsiębiorstwa sprzedające wiele kategorii produktów w wielu różnych krajach borykają się z trudnym problemem właściwego podziału posiadanych...18.07.2011 9:51Czy da się uratować tę markę?Joanna Socha, menedżer marki polskiej firmy kosmetycznej MagicLook, nie była zadowolona ze sprzedaży i udziałów w rynku szamponu marki Essence of...18.07.2011 9:51Zabij markę, zachowaj klientaWiększość marek nie przynosi firmom dużych pieniędzy. Co roku firmy osiągają niemal wszystkie swoje zyski z mniej niż 20% marek, pod którymi sprzedają...18.07.2011 9:51Rozczłonkowany marketingFirmy zazwyczaj oddzielają od siebie elementy współtworzące dużą kampanię marketingową. Wychodzą bowiem z założenia, że wysiłki kilku lub kilkunastu...18.07.2011 9:51Baza danych o klientach może stać się kopalnią diamentówWprawdzie kasyna firmy Harrah’s Entertainment nie robią takiego wrażenia jak wiele innych amerykańskich jaskiń hazardu, ale stanowią najbardziej...18.07.2011 9:51Cena realizacji planu sprzedażyDomena jest producentem specjalistycznej pasty do butów sprzedawanej w sieciach handlowych. Właściwe zarządzanie relacjami z sieciami, polityka...18.07.2011 9:51Rebranding: sposób na markę, która nie wspiera nowej strategii firmyWiele sytuacji w biznesie wymusza rozmaite zmiany w markach używanych przez firmy. Nieraz są one na tyle poważne, że nie sprowadzają się tylko do...18.07.2011 9:51Ukryte myśli klientówCo naprawdę myślą twoi klienci? Profesor Gerald Zaltman z Harvard Business School omawia swoją nową metodę badania rynku, służącą do ujawniania...18.07.2011 9:51Uważaj na swoje sygnały cenoweW przypadku większości produktów konsumenci nie wiedzą, jaka dokładnie powinna być cena. Zapytajcie ich, ile kosztuje opakowanie czterech rolek...18.07.2011 9:50Zapominany wymiar komunikacji marki: marketing wewnętrznyNa hasło „marketing” twoje myśli prawdopodobnie natychmiast wędrują w kierunku klientów – jak ich zachęcić, aby kupowali więcej....18.07.2011 9:50Jak zmienić dobrą markę w supermarkęNa podstawie analizy wzrostu przychodów ponad 500 różnych amerykańskich marek specjaliści orzekli, że dzięki innowacyjności i agresywnej reklamie...18.07.2011 9:50Ile warta jest marka: od pomiaru do zarządzaniaMonitoring marek, śledzenie ich kondycji, nie jest w biznesie niczym nowym. Jednak firmy ograniczają się zwykle do sfery marketingu. Monitorują na...18.07.2011 9:50Poprzednia strona1...2526272829...51Następna strona