Prawa Konsumenta – Wszystkie wiadomościJak nie dać się oszukać przy zakupach? UOKiK radziNa pokazie i od akwizytora - to zapowiedź wygodnych zakupów pod warunkiem, że konsument zna swoje prawa, a przedsiębiorca je respektuje.15.06.2014 9:00Projekt ws. praw konsumenta ma opuścić sejmową podkomisję14 zamiast 10 dni będziemy mieć na to, by bez podania przyczyny zwrócić towar kupiony np. przez internet czy telefon - zakłada rządowy projekt ustawy...31.03.2014 6:01Deweloper szantażował klientów?Deweloper nie ma prawa narzucić warunków, których klienci nie mogą negocjować - orzekł Sąd Apelacyjny w Warszawie w sprawie jednego z warszawskich...21.08.2013 16:07Hotel, motel czy pensjonat? Uważaj na wakacjachUOKiK wskazuje, co zgodnie z prawem i nazewnictwem, powinny oferować podmioty prowadzące takie obiekty.22.07.2013 12:00Ograniczenia prawne w nazewnictwie produktów. Na to trzeba uważaćNazwa produktu, jako oznakowanie środka spożywczego, nie może wprowadzać konsumenta w błąd.21.07.2013 10:29Komisja Europejska wszczyna postępowanie w sprawie płatności kartami MasterCardKomisja sprawdzi czy również inne praktyki MasterCard nie ograniczają konkurencji.09.04.2013 15:58Nawet 5 mld zł rocznie tracą firmy przez złą obsługę klienta20 proc. Polaków w zeszłym roku choć raz zrezygnowało z zakupu, bo jakość obsługi była niezadowalająca.21.03.2013 9:25Nie wiemy, co jemy. Oto jak oszukują nas producenci żywnościKupując żywność sprzedawaną luzem w ponad połowie przypadków jesteśmy wprowadzani w błąd - wynika z raportu przygotowanego przez UOKiK.20.03.2013 15:06Zmiana operatora? Prawo chroni abonentówWarunki umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych nie mogą utrudniać abonentowi korzystania z prawa do zmiany dostawcy usług.11.10.2012 6:43Rzecznik konsumentów może pomóc. Także przed sądemW 2011 r. rzecznicy konsumentów udzielili ponad 413 tys. porad, z czego prawie 20 tys. dotyczyło usług finansowych.22.08.2012 13:40Parlament Europejski chce zmian w prawie ochrony konsumentaZ myślą o lepszej ochronie najsłabszych konsumentów, posłowie opowiedzieli się za wzmocnieniem prawa dającego możliwość wycofania się z umowy.23.05.2012 8:25Co może konsument, jeśli sprzedawca wprowadzi go w błądZakazane jest nachalne nakłanianie do zakupu, odwoływania się do takich uczuć klientów, jak lęk, czy wstyd.30.01.2012 9:00Zaczynają się wyprzedaże. Tak Cię będą oszukiwać!Handlowcy wiedzą jak wyciągnąć pieniądze z kieszeni klienta. Oto ich chwyty.26.12.2011 7:00•Maciej CzujkoUOKiK: Prezentów nie można zwracaćPrzedświąteczne zakupy raczej planujemy, a do promocji podchodzimy ostrożnie, choć ich nie unikamy.19.12.2011 8:10Poprzednia strona12345