- Zmieniamy się w Grupę Żabka, organizacja, w której centrum uwagi stoi klient. Staramy się uwolnić jego czas wolny i ułatwić mu życie w codziennych obowiązkach - powiedział w programie "Money.pl" Tomasz Suchański, prezes zarządu spółki Żabka Polska. - Nasza strategia opiera się na trzech filarach. Staramy się rozwijać obszar convienience, gdzie otwieramy ponad tysiąc nowych sklepów rocznie. Pracujemy też nad przyszłością (Żabka Future) i pracujemy nad dygitalizacją i szukaniem nowych rynków. Dzięki temu mamy m.in. Matchfit, który jest liderem diety pudełkowej. Ostatnim naszym filarem jest odpowiedzialność społeczna i dbanie o środowisko. Od 2016 r. ważne było dla nas stworzenie istotnej instytucji. Pandemia sprawiła, że musieliśmy zacząć działać bardziej elastycznie. COVID-19 pokazał, że nie da się pracować w oparciu o plany finansowe, trzeba było zmienić sposób zarządzania. Teraz opieramy się na scenariuszach, które włączamy w zależności od tego, co dzieje się na rynku. Wojna w Ukrainie pokazała, że ten sposób zarządzania jest jeszcze bardziej istotny.