Faktem jest, że od elektryków nie ma akcyzy. To jest poważny błąd podczas publikacji artykułu. A co do innych wypowiedzi... to może warto mniej mówić i uzewnętrzniać swoje negatywne emocje na forach. Jeżeli jesteś szczęśliwy w skodzie.... bravo Ty! Każdy ma inne potrzeby. Najważniejsze, że jedziesz i nie kapie na głowę. Posiadając taki samochód, to nie chcesz powiedzieć, że jestem lepszy tylko to, że jako młody człowiek dużo czytałem, nie bałem się inwestować, chciałem pracować na siebie, wyrażać głośno swoje słuszne zdanie i słuszną opinię.... dlatego dzisiaj stać mnie na to, żeby spełnić swój kaprys. Może warto, czasem, po prostu pogratulować takiemu człowiekowi, który jedzie tym"lepszym"samochodem i nadal cieszyć die tym co mamy.
OSP
rok temu
Musi być wyposażony w super system gaśniczy.
W ŻYCIU!!!!!
rok temu
nigdy w życiu bym nie dał za niego 2 miliony ??? a jak się zapali ??? a jakie drogie ubezpieczenie ??? baterie szlak trafi i zarazem samochodzik krowiasty !!!!
NAJNOWSZE KOMENTARZE (12)
Hieronim
rok temu
Moje ałdi i beema są lepsze
Alex
rok temu
Faktem jest, że od elektryków nie ma akcyzy. To jest poważny błąd podczas publikacji artykułu. A co do innych wypowiedzi... to może warto mniej mówić i uzewnętrzniać swoje negatywne emocje na forach. Jeżeli jesteś szczęśliwy w skodzie.... bravo Ty! Każdy ma inne potrzeby. Najważniejsze, że jedziesz i nie kapie na głowę. Posiadając taki samochód, to nie chcesz powiedzieć, że jestem lepszy tylko to, że jako młody człowiek dużo czytałem, nie bałem się inwestować, chciałem pracować na siebie, wyrażać głośno swoje słuszne zdanie i słuszną opinię.... dlatego dzisiaj stać mnie na to, żeby spełnić swój kaprys. Może warto, czasem, po prostu pogratulować takiemu człowiekowi, który jedzie tym"lepszym"samochodem i nadal cieszyć die tym co mamy.
Polak
rok temu
Informuję szanownego Pana pisacza, że od samochodów elektrycznych nie ma akcyzy. Jak można nie ogarniać tak podstawowych rzeczy
OSP
rok temu
Musi być wyposażony w super system gaśniczy.
W ŻYCIU!!!!!
rok temu
nigdy w życiu bym nie dał za niego 2 miliony ??? a jak się zapali ??? a jakie drogie ubezpieczenie ??? baterie szlak trafi i zarazem samochodzik krowiasty !!!!
W końcu marca 159 firm zadeklarowało zwolnienie grupowe 17 tys. pracowników - podał w środę Główny Urząd Statystyczny. Oznacza to wzrost w porównaniu do lutego, kiedy to 137 pracodawców zadeklarowało zwolnienie 15,9 tys. pracowników.
Czy to będzie alternatywa dla żywego bukietu róż? Pewnie nie. Na zestaw, który złożyłem podczas redakcyjnego testu, patrzę inaczej. Jak na kolejny krok w rozwijaniu produktów dla dorosłych. Bo te rządzą się innymi prawami niż klocki dla dzieci. A przez długie lata jako rynek dla LEGO nie istniały.
O ile samochody elektryczne wciąż budzą kontrowersje, to jednak jest obszar, w którym wydają się dobrym rozwiązaniem już teraz. To małe "dostawczaki", które poruszają się głównie po mieście i jego okolicach. W moje ręce do kilkudniowego testu trafiły dwa: Mercedes eCitan i Peugeot e-Partner.
Weź popularny model ze swojej gamy, "napompuj go" i dodaj przydomek, który uczyni z niego SUV-a lub crossovera. Tak zrobiła Toyota w przypadku Yarisa i Corolli. W wariantach Cross to pomysł Japończyków, aby wypełnić kolejne rynkowe nisze i nie oddawać klientów innym markom.
Cupra włożyła sporo wysiłku, by przekonać, że nie jest Seatem ze zmienionym znaczkiem. Pierwszy model zaprojektowany dla niej pojawił się po dwóch latach. W przypadku Cupry Ateca i Leona zerwanie z oczywistymi skojarzeniami z Seatem jest trudniejsze. Testując oba modele przekonałem się, że nie jest niemożliwe.
BMW i4 M50 i oraz BMW iX M60 to bardzo różne samochody, choć pod tym samym szyldem. Testując oba, zwróciłem uwagę szczególnie na jeden aspekt. To, w jaki sposób ich interfejs zdejmuje z głowy kierowcy "elektryka" część zadań.
A220 to jedyny samolot Airbusa, który montowany jest w całości powstaje poza Europą. W kanadyjskich zakładach w Mirabel widziałem, jak produkowane są te wąskokadłubowe maszyny.
Renault Clio E-Tech to miejski, co nie znaczy, że ciasny samochód. Dzięki technologii hybrydowej jest naprawdę oszczędny. Można nim też bez większych obaw wyjechać w trasę - o ile nie zabieramy za dużo współpasażerów i bagażu.
Od lat byłem ciekaw, jak to jest lecieć pierwszą klasą. Miałem szczęście - podczas ostatniego lotu dostałem upgrade, czyli podwyższenie klasy podróży. Dzięki temu mogłem sprawdzić na własnej skórze, jak podróżują ci, którzy za bilet płacą kilkadziesiąt tysięcy złotych.