Lodziarnie walczą o nowych klientów, ci otwierają się na nowe, bardzo nietypowe smaki. - Od 5 lat obserwujemy w lodziarniach z okienek tendencję do lodów naturalnych, rzemieślniczych. To trwa, ten rynek nie słabnie, rozwija się, to jest na razie top mody. Świderki, które królowały od 10 lat, trochę zeszły na dalszy plan. W Polsce przez półtora sezonu popularne były lody z węgla kokosowego, który jest całkowicie naturalny, barwiły język, były czarne. Teraz bardzo popularne są kolorowe wafelki - powiedział w programie "Money. To się liczy" Radosław Charubin, właściciel marki LodyBonano. - Polacy lubią próbować, nie boją się dziwnych smaków typu pomarańcza z musztardą, którą uwielbiam. Często wprowadzamy dziwne smaki jak burak czy truskawka z pietruszką. Robiliśmy próby śledzia w śmietanie z cebulką, ale jest to jeszcze za bardzo kontrowersyjne. Pracujemy nad tym smakiem dalej - dodał.