Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Logistyka poturbowana przez pandemię. Czas oczekiwania na towary prędko nie spadnie

Gościem programu "Money. To się liczy" był Tadeusz Chmielewski, prezes Rohlig Suus Logistics. Opowiadał o problemach, jakie w czasie pandemii ma branża logistyczna. Zwiększenie skali zamówień to jeden z problemów. Kolejnym jest wciąż rozładowywanie kolejek po utknięciu kontenerowca Ever Given w Kanale Sueskim przed kilkoma miesiącami. Dużą część kontenerów roluje się z jednego załadunku na drugi, często kontenery oczekują w porcie kilka dni do kilku tygodni, by uzyskać swoje miejsce na statku - mówił. Dodał, że nawet w Chinach brak ludzi do pracy, co dodatkowo komplikuje sytuację.

KOMENTARZE
(13)
WYRÓŻNIONE
Dafek
3 lata temu
Problemem nie jest brak aut tylko śmieszne stawki za które nikt nie chce jezdzic
Fff
3 lata temu
Lepiej płacić kierowcy to będzie miał kto jeździć. A nie polskie dziady najniższy zus i pensja niska. W niemczech 2400 euro to norma a u nas 1600 euro. Niemca stać a polaka nie. Wiem jeździmy za niższe stawku, tylko stawki zaniżali przewoźnicy a teraz beczenie.
Robolpl
3 lata temu
Czy tam u Was jakiś potomek Lema siedzi????? Czy raczej to wygląda tak : przychodzi jakiś lobbysta i dzisiaj daje kasę o np: kosmitach mających bazę na księżycu ( bo to mu się akurat opłaca) a Wy momentalnie piszecie o tym znajdujecie "dane" "specjalistów" do potwierdzenia tego faktu i pyk mamy artykulik. W sumie to nie wiem czy ta prawda o kosmitach jest więcej prawdziwa od np braku rąk do pracy w Chinach albo że brak kierowców a stawki to mld-y a i tak nikt nie chce jeździć i trzeba brać ludzi z Filipin ( chociaż ci ostatni też troszeczkę zaczęli narzekać na warunki pracy w tym prężnie rozwijającym się i jakże ważnym sektorze polskiej gospodarki).
NAJNOWSZE KOMENTARZE (13)
Zdegustowana
3 lata temu
Mała kasa nie jest głównym problemem pracy w Polsce. Gorsze sa warunki, chamskie traktowanie. Choć jedno łączy się najczęściej z drugim.
Kiero
3 lata temu
Ciezarowek na drogach jest mnostwo, problem w tym ze ta tak zwana logistyka chce cala kase za przepisywanie zlecen dla siebie a dla transportu zostaja ochlapy
Wprost
3 lata temu
Każdy przedsiębiorca mądry po szkodzie, najpierw zwalniają później narzekaja tylko nieliczni wiedzą że "szanuj pracownika swego, bo jutro możesz nie mieć żadnego" to pracownik jest filarem firmy, oczywiście też musi wiedzieć ze jest pracownikiem a nie kierownikiem
Fff
3 lata temu
Lepiej płacić kierowcy to będzie miał kto jeździć. A nie polskie dziady najniższy zus i pensja niska. W niemczech 2400 euro to norma a u nas 1600 euro. Niemca stać a polaka nie. Wiem jeździmy za niższe stawku, tylko stawki zaniżali przewoźnicy a teraz beczenie.
Alek
3 lata temu
JKto nie ma komu, jest morawiecki, kaczyńskiego na prawo jazdy trzeba wysłać, jest tyłu posłów co jeżdżą bez sensu, jak to nie ma komu?