Latem nie będzie się tak nagrzewać jak skórzana, a zimą z kolei nie będzie chłodna. Z odpowiednimi przeszyciami i dodatkami ze skóry, kaszmirowe wnętrze nowej serii 7 to strzał w dziesiątkę.
Z elektrykami jest jeden problem ich aksymalny zasieg osiagany jest przy jezdzie z predkoscia 30km/h. W spaliniwkach maksymalny zasieg osiagany jest przy jezdzie z predkoscia 70km/h. Te 40km/h robi bardzo duza roznice, taka sama jak czas napelniania baku w spalinowce w stosunku do ladowania baterii. Niestety w ciagu najblizszych lat nikt tego nie zmieni. Cieszmy sie spalinowkami i mobilnoscia jaka nam daja. Elektryki sprawia ze bedziemy uwiezieni w miejscach zamieszkania.
Prawda
rok temu
Nie dlugo elektryki beda przezytkiem jakkovid swiat niejest stanie wyprodukwac I zastapic kazdego disla czy bendzyniaka elektrykiemboniema tylu surowcow na ziemi
Facepalm
rok temu
Niedlugo beda panienki dodawac do tych aut jako wyposazenie.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (14)
Bestia
rok temu
A kiedy zaczniecie pisać o zielonej technologi H2 ?
Looty
rok temu
Obecnie w RR uzywa sie czesci z BMW, a w Bentleyach czesci z VW.
Dlatego jak juz kupowac to wyprodukowane przed 2014 rokiem.
Mozna trafic RR I Bentleye z tamtych lat z przebiegiem 5-10 tys km.
Cena RR 100 Tys , Bentley mniej , w dolarach cena !
Dziekuje
rok temu
Ciekawe kogo stać na takie autka ?
A za pare lat tylko elektryki - które sa 2 razy droższe od spalinowych - dziękuje
Vivo
rok temu
Wybór jest prosty i oczywisty kupuje się z silnikiem diesla.Elektryczne na złom
TOTO
rok temu
BMW ma prawo być podobne do RR Bo jest jego włascicielem
W końcu marca 159 firm zadeklarowało zwolnienie grupowe 17 tys. pracowników - podał w środę Główny Urząd Statystyczny. Oznacza to wzrost w porównaniu do lutego, kiedy to 137 pracodawców zadeklarowało zwolnienie 15,9 tys. pracowników.
Czy to będzie alternatywa dla żywego bukietu róż? Pewnie nie. Na zestaw, który złożyłem podczas redakcyjnego testu, patrzę inaczej. Jak na kolejny krok w rozwijaniu produktów dla dorosłych. Bo te rządzą się innymi prawami niż klocki dla dzieci. A przez długie lata jako rynek dla LEGO nie istniały.
O ile samochody elektryczne wciąż budzą kontrowersje, to jednak jest obszar, w którym wydają się dobrym rozwiązaniem już teraz. To małe "dostawczaki", które poruszają się głównie po mieście i jego okolicach. W moje ręce do kilkudniowego testu trafiły dwa: Mercedes eCitan i Peugeot e-Partner.
Weź popularny model ze swojej gamy, "napompuj go" i dodaj przydomek, który uczyni z niego SUV-a lub crossovera. Tak zrobiła Toyota w przypadku Yarisa i Corolli. W wariantach Cross to pomysł Japończyków, aby wypełnić kolejne rynkowe nisze i nie oddawać klientów innym markom.
Cupra włożyła sporo wysiłku, by przekonać, że nie jest Seatem ze zmienionym znaczkiem. Pierwszy model zaprojektowany dla niej pojawił się po dwóch latach. W przypadku Cupry Ateca i Leona zerwanie z oczywistymi skojarzeniami z Seatem jest trudniejsze. Testując oba modele przekonałem się, że nie jest niemożliwe.
BMW i4 M50 i oraz BMW iX M60 to bardzo różne samochody, choć pod tym samym szyldem. Testując oba, zwróciłem uwagę szczególnie na jeden aspekt. To, w jaki sposób ich interfejs zdejmuje z głowy kierowcy "elektryka" część zadań.
A220 to jedyny samolot Airbusa, który montowany jest w całości powstaje poza Europą. W kanadyjskich zakładach w Mirabel widziałem, jak produkowane są te wąskokadłubowe maszyny.
Renault Clio E-Tech to miejski, co nie znaczy, że ciasny samochód. Dzięki technologii hybrydowej jest naprawdę oszczędny. Można nim też bez większych obaw wyjechać w trasę - o ile nie zabieramy za dużo współpasażerów i bagażu.
Od lat byłem ciekaw, jak to jest lecieć pierwszą klasą. Miałem szczęście - podczas ostatniego lotu dostałem upgrade, czyli podwyższenie klasy podróży. Dzięki temu mogłem sprawdzić na własnej skórze, jak podróżują ci, którzy za bilet płacą kilkadziesiąt tysięcy złotych.