Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Marcin Walków
Marcin Walków
|

Po co nam elektryczna Izera? "Potrzebna jak Volkswagen Niemcom, a Renault Francuzom"

Po co nam własna marka samochodów elektrycznych? - Z tego samego powodu, dla którego Volkswagen jest potrzebny Niemcom, a Renault potrzebne jest Francuzom, posiadanie własnej marki motoryzacyjnej tworzy całą gałąź gospodarki. Mamy bardzo mocny sektor motoryzacyjny, ale jesteśmy mocni niższymi kosztami pracy. Nie produkujemy własnego know-how i rozwiązań technicznych. Produkujemy według specyfikacji otrzymanej z zewnątrz - powiedział Piotr Zaremba, prezes ElectroMobility Poland, w programie Money.pl. W jednym z wywiadów przyznał, że Izera nie będzie mieć przewagi technologicznej nad konkurentami. Nie znaczy to, że ma być jednak gorsza. - Izera będzie oferować dużo więcej w swoim segmencie cenowym niż konkurencja. Zasięg na poziomie 450 km, przyspieszenie do 100 km/h poniżej 7 sekund. To parametry, których w tym segmencie konkurencja nie będzie w stanie zaoferować - powiedział - W segmencie masowym to będzie bardzo dobry samochód od strony technicznej, dający dużo funkcjonalności, na które klienci czekają - dodał. Zwrócił uwagę, że coraz większą rolę odgrywają - Dzisiaj samochody elektryczne od tej strony będą do siebie dość podobne, a rywalizacja będzie się odbywać w obszarach do tej pory mniej docenianych. Na przykład, czy dobrze współpracuje ze smartfonem - stwierdził.
rozwiń
wideo
infrastruktura
33
Podziel się:
KOMENTARZE
(33)
WYRÓŻNIONE
ROBCIO
2 lata temu
Pytanie czy autorzy wierzą w to co mówią, była możliwość współpracy z Toyotą i budowy wspólnej fabryki a tu nagle ktoś wybiera chińczyków, gdzie części są sprowadzane z poza Polski nikły udział Polskich producentów, jak myśleliśmy o narodowym samochodzie to trzeba było kupić Opla i w oparciu o niego budować Polski samochód. Samochód to tylko początek potem trzeba stworzyć całe zaplecze salony sprzedaży stacje serwisowe itp. Chyba ze rząd stworzy drugi polmozbyt za nasze pieniądze, znam wiele innych możliwości inwestycji rozwojowych szkoda ze kierujemy się tylko populizmem.
taka drobna r...
2 lata temu
Tyle że Renault to francuska firma a Volkswagen niemiecka firma. Izera to tylko marka a samochód chiński. Różnica między firmą a marką jest taka że firma przynosi miejsca pracy i dochody do budżetu a marka niekoniecznie. O własnej firmie można mówić jak ma się własną technologię a tej nie ma.
Slav
2 lata temu
Jaka to gałąź? Trochę kredek i kartki papieru? Rysunek nowej Izery już jest gotowy?
NAJNOWSZE KOMENTARZE (33)
vladip
2 lata temu
ktoś chce zobaczyć Izerę? niech popatrzy na volvo ex30. Ta sama platforma, podobny design. Może Izera będzie trochę tańsza
taki sobie ob...
2 lata temu
Znowu podstawową jest "tania siła robocza". Czyli nic się zmienia. Będzie jak z CPK, przekopami i atomem. Cały czas "nieoczekiwane" trudności ale za to stanowisk partyjnych kupa aż do upragnionego końca programu.
67687
2 lata temu
ale brednie , nikt rozsadny tego nie kupi : gdzie bedzie serwis , czesci zamienne kto bedzie to potrafil naprawic? musialoby to kosztowac polowe vw zebym zaryzykowal
Kk8
2 lata temu
No będzie jak z polonezem. Rdza i ciągle naprawy. Poza tym słaba jakość wykończenia i słabe osiągi ale za to wysokim kosztem. No i za 20lat jak zaczną produkcie to będzie staroć i od razu z żółtymi tablicami!!
Turn Left
2 lata temu
Wszystko zaczyna się od marzenia. Skończyć z importem używanych VW a budować własne Toyoty.
...
Następna strona