150 - tyle rodzajów herbat oferuje ta warszawska herbaciarnia. Młoda właścicielka postawiła na własny biznes i w 2015 roku otworzyła swój sklep. - Sprzedaję prawdziwe liście herbat, nie miał i pył, który znajdziemy w herbatach proponowanych przez duże korporacje - mówi. Jej herbaciarnia oferuje herbaty czarne, zielone, białe, yerba mate, owocowe, rooibos i czerwone. Dostarcza je trzech dostawców. Koszt sprowadzanych herbat wynosi od 30 zł do 400 zł za kilogram. Skąd pomysł na taki biznes? - W czerwcu 2015 roku skończyłam studia, później poszłam do pracy w jednej z korporacji i pomyślałam sobie, że dobrze byłoby znaleźć jakąś alternatywę, dzięki której będę zarabiać i będę bardziej niezależna - wspomina właścicielka. Koszt inwestycji wyniósł ok. 50 tys. zł. Źródłem finansowania był kredyt. Zobacz najnowszy odcinek programu "Pomysł na biznes".