Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
154
Podziel się
8 z 9

Ile to kosztuje?

Ile to kosztuje?
Porsche 911 Carrera S (money.pl, Marcin Walków)

"Bazowa" 911 Carrera rozpoczyna się od 611 tys. zł w cenach katalogowych, wersja cabrio startuje od 680 tys. zł. Wersja silnikowa "S" bez dachu to wydatek co najmniej 755 tys. zł. Są i droższe - GTS Cabriolet na "dzień dobry" kosztuje 845 tys. Testowany egzemplarz wraz z opcjami wyceniono na 999 tys. 280 zł.

KOMENTARZE
(154)
WYRÓŻNIONE
Beny Frendsen
rok temu
Bzdurny artykuł. Ja swoim passatem też pojechałem na mazury pod namiot. Auto dowiozło mnie jak każde inne. Autor podnieca się zwykłym kawałkiem blachy który ma przewieźć osobę z punktu A do punktu B. Na co mi takie auto drogie o takiej mocy ? Żeby dojechać 20 min wcześniej niż ja swoim wozidłem?
Emigrant
rok temu
I o czym wy tu piszecie i dla kogo?
skaut
rok temu
Wolę kampera za pół ceny tego wózka i mam wszystko łącznie z klimą a że trochę dłużej trwa podróż przez piękną Polskę to tylko zaleta.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (154)
Romusia
rok temu
Boszsz, nie można się bawić tematem jak tym autem? Co za ciężkie komentarze- tyle zawiści, głowa boli!
Racjonalny
rok temu
Zwykle jak się chcę napić piwa, to nie kupuję browaru. No, ale jak ktoś chce, to nie zabraniam...
Żenada
rok temu
Pojechałem po to żeby był ten artykuł. Tyle.
asaasasa
rok temu
Żadna zniewaga, jest szary. Tylko jak się za to płaci 20 000 to człowiek chce sie wyróżnić. Teraz te kolory samochodów to jak lamperie na ścianach w PRL
Htt
rok temu
Też jeżdżę pod namiot bo mam dość obślizłych pokoi. Żeby kolejni klienci wiedzieli co tam inni wyprawiają nikt by tam nie spał.
...
Następna strona
TOP10 - najpopularniejsze galerie
10.

Rusza fala wypowiedzeń? Tyle firm deklaruje grupowe zwolnienia pracowników

W końcu marca 159 firm zadeklarowało zwolnienie grupowe 17 tys. pracowników - podał w środę Główny Urząd Statystyczny. Oznacza to wzrost w porównaniu do lutego, kiedy to 137 pracodawców zadeklarowało zwolnienie 15,9 tys. pracowników.
9.

Aston Martin DBX707. Jeździłem najszybszym seryjnym SUV-em świata

707 koni mechanicznych i 900 Nm momentu obrotowego czynią z Astona-Martina DBX707 najszybszy seryjnie produkowany SUV świata. To nie są tanie rzeczy.
8.

Bukiet z klocków. LEGO rozwija rynek, którego przez dekady nie zauważało

Czy to będzie alternatywa dla żywego bukietu róż? Pewnie nie. Na zestaw, który złożyłem podczas redakcyjnego testu, patrzę inaczej. Jak na kolejny krok w rozwijaniu produktów dla dorosłych. Bo te rządzą się innymi prawami niż klocki dla dzieci. A przez długie lata jako rynek dla LEGO nie istniały.
7.

Dwa furgony na prąd. W ich przypadku elektromobilność nie wywołuje aż takich emocji

O ile samochody elektryczne wciąż budzą kontrowersje, to jednak jest obszar, w którym wydają się dobrym rozwiązaniem już teraz. To małe "dostawczaki", które poruszają się głównie po mieście i jego okolicach. W moje ręce do kilkudniowego testu trafiły dwa: Mercedes eCitan i Peugeot e-Partner.
6.

Toyota Yaris i Corolla w wersji Cross. To nie są auta, które mają trafić w gusta każdego

Weź popularny model ze swojej gamy, "napompuj go" i dodaj przydomek, który uczyni z niego SUV-a lub crossovera. Tak zrobiła Toyota w przypadku Yarisa i Corolli. W wariantach Cross to pomysł Japończyków, aby wypełnić kolejne rynkowe nisze i nie oddawać klientów innym markom.
5.

Ateca i Leon z tribalem na grillu. Cupra zaczynała jako "farbowany" Seat

Cupra włożyła sporo wysiłku, by przekonać, że nie jest Seatem ze zmienionym znaczkiem. Pierwszy model zaprojektowany dla niej pojawił się po dwóch latach. W przypadku Cupry Ateca i Leona zerwanie z oczywistymi skojarzeniami z Seatem jest trudniejsze. Testując oba modele przekonałem się, że nie jest niemożliwe.
4.

Testowałem dwa różne "elektryki" BMW. W obu spodobała mi się jedna rzecz

BMW i4 M50 i oraz BMW iX M60 to bardzo różne samochody, choć pod tym samym szyldem. Testując oba, zwróciłem uwagę szczególnie na jeden aspekt. To, w jaki sposób ich interfejs zdejmuje z głowy kierowcy "elektryka" część zadań.
3.

Odsłaniamy kulisy produkcji samolotów. Byłem w fabryce Airbusa

A220 to jedyny samolot Airbusa, który montowany jest w całości powstaje poza Europą. W kanadyjskich zakładach w Mirabel widziałem, jak produkowane są te wąskokadłubowe maszyny.
2.

Jeździłem nowym Renault Clio. To hybryda bez wtyczki, która w mieście udaje "elektryka"

Renault Clio E-Tech to miejski, co nie znaczy, że ciasny samochód. Dzięki technologii hybrydowej jest naprawdę oszczędny. Można nim też bez większych obaw wyjechać w trasę - o ile nie zabieramy za dużo współpasażerów i bagażu.
1.

Dostałem upgrade do pierwszej klasy. Oto jak wygląda namiastka luksusu w samolocie

Od lat byłem ciekaw, jak to jest lecieć pierwszą klasą. Miałem szczęście - podczas ostatniego lotu dostałem upgrade, czyli podwyższenie klasy podróży. Dzięki temu mogłem sprawdzić na własnej skórze, jak podróżują ci, którzy za bilet płacą kilkadziesiąt tysięcy złotych.