Kupiłem nowego kodiaqa 2 lata temu za 130 tyś. Dziś taki kodiaq kosztuje 180 tyś. Cena dla mnie nie do przełknięcia. Zmieniałem co 4-5 lat. Teraz polatam 15 lat- robię do 15 tyś na rok. Chyba że ceny wrócą do normy czyli spadną minimum o 30%. Stal spadła już do poziomu sprzed pandemii, czipy zalegają w magazynach. Fracht jest tańszy niż przed pandemią. Ceny energii i paliw wróciły do normy. Więc czemu ceny aut są na tym kosmicznym poziomie? Albo spadną albo jeżdżę starym.
fAKTY
rok temu
W tym samochodzie czeska jest tylko nazwa.
Hehehe
rok temu
Skoda jest super. Lubię
NAJNOWSZE KOMENTARZE (20)
Europejczyk
rok temu
Polacy nie maja pieniędzy jest bieda przecież PiS rządzi
matka polka
rok temu
Czeska "limuzyna" - napisał "redaktor" i "dziennikarz".
Jafa
rok temu
Nachalna reklama dizla- kto mądry sie ładuje w dizle gdy na świcie coraz więcej miast zakazuje im wjazdu? Zaraz znowu będzie jakaś afera i dizle znowu polca na łeb na szyję. Czekam na pożądne hybrydy superb a może nawet całkowicie elektryczne... jeździłem eniackiem i to jednak nie to wciąż wolę mojego 6 letniego superba
Era
rok temu
Jeżdżę superb sportline, teraz jak mnie cena nie zabiją to wezmę identyczna. W kwocie do 200 tys. (Bosze skoda kosztuje 200), nie ma lepszego auta. Jasne dorzucę trochę i mam A5, ale kto to będzie utrzymywał, płacił serwisy itd
premier dewel...
rok temu
POLACY wy macie miske ryżu samochód wam nie potrzebny ,a kase przeznaczcie na konto rydzyka albo naszej jedynej partii pis
W końcu marca 159 firm zadeklarowało zwolnienie grupowe 17 tys. pracowników - podał w środę Główny Urząd Statystyczny. Oznacza to wzrost w porównaniu do lutego, kiedy to 137 pracodawców zadeklarowało zwolnienie 15,9 tys. pracowników.
Czy to będzie alternatywa dla żywego bukietu róż? Pewnie nie. Na zestaw, który złożyłem podczas redakcyjnego testu, patrzę inaczej. Jak na kolejny krok w rozwijaniu produktów dla dorosłych. Bo te rządzą się innymi prawami niż klocki dla dzieci. A przez długie lata jako rynek dla LEGO nie istniały.
O ile samochody elektryczne wciąż budzą kontrowersje, to jednak jest obszar, w którym wydają się dobrym rozwiązaniem już teraz. To małe "dostawczaki", które poruszają się głównie po mieście i jego okolicach. W moje ręce do kilkudniowego testu trafiły dwa: Mercedes eCitan i Peugeot e-Partner.
Weź popularny model ze swojej gamy, "napompuj go" i dodaj przydomek, który uczyni z niego SUV-a lub crossovera. Tak zrobiła Toyota w przypadku Yarisa i Corolli. W wariantach Cross to pomysł Japończyków, aby wypełnić kolejne rynkowe nisze i nie oddawać klientów innym markom.
Cupra włożyła sporo wysiłku, by przekonać, że nie jest Seatem ze zmienionym znaczkiem. Pierwszy model zaprojektowany dla niej pojawił się po dwóch latach. W przypadku Cupry Ateca i Leona zerwanie z oczywistymi skojarzeniami z Seatem jest trudniejsze. Testując oba modele przekonałem się, że nie jest niemożliwe.
BMW i4 M50 i oraz BMW iX M60 to bardzo różne samochody, choć pod tym samym szyldem. Testując oba, zwróciłem uwagę szczególnie na jeden aspekt. To, w jaki sposób ich interfejs zdejmuje z głowy kierowcy "elektryka" część zadań.
A220 to jedyny samolot Airbusa, który montowany jest w całości powstaje poza Europą. W kanadyjskich zakładach w Mirabel widziałem, jak produkowane są te wąskokadłubowe maszyny.
Renault Clio E-Tech to miejski, co nie znaczy, że ciasny samochód. Dzięki technologii hybrydowej jest naprawdę oszczędny. Można nim też bez większych obaw wyjechać w trasę - o ile nie zabieramy za dużo współpasażerów i bagażu.
Od lat byłem ciekaw, jak to jest lecieć pierwszą klasą. Miałem szczęście - podczas ostatniego lotu dostałem upgrade, czyli podwyższenie klasy podróży. Dzięki temu mogłem sprawdzić na własnej skórze, jak podróżują ci, którzy za bilet płacą kilkadziesiąt tysięcy złotych.