TikTok nie chce konkurować z istniejącymi mediami społecznościowymi, skupia się na tworzeniu "unikalnego kontentu" – uważa Sylwia Chada, Dyrektor Generalna TikTok w Polsce i Europie Środkowej. – Wierzymy, że to, co pojawia się na naszej platformie, to, w jaki sposób współpracujemy z naszą społecznością, to, co oferujemy, to, co pojawia się na naszej platformie, jest najbardziej unikalnym kontentem i ofertą. Stąd też wynika nasza popularność – mówi rozmówczyni money.pl. Influencerzy już dostrzegli potencjał nowej platformy, ale czy to samo można powiedzieć o biznesie? – Rozumienie tego, co my oferujemy jako partner biznesowy, to też jest kwestia tego, że TikTok był postrzegany na początku jako platforma dla młodszych (…). Natomiast naszą główną grupą użytkowników są millenialsi (osoby urodzone w latach 1989-1999 – przyp. red.) i "zetki" (1999 r. i młodsi). To są już osoby dorosłe, które są bardzo ciekawą grupą zakupową dla naszych klientów – podkreśla Sylwia Chada.
rozwiń