Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
5
Podziel się
3 z 16

Yaris Cross zachowuje charakterystyczną sylwetkę "zwykłego" Yarisa

Yaris Cross zachowuje charakterystyczną sylwetkę "zwykłego" Yarisa
Toyota Yaris Cross (money.pl, Marcin Walków)
KOMENTARZE
(5)
WYRÓŻNIONE
Gdzie
11 miesięcy temu
informacja o ładowności samochodów? Nowe modele powstają aby podnieść ceny. To jedyny powód. Powstanie małych podwyższonych samochodów pompuje ceny poprzednich modeli - patrz Yaris cross - RAV4. W innych markach to samo.
nic mnie
11 miesięcy temu
tak nie martwi jak te silniki 3 lub 2 cylindrowe..to już prawie kosiarki...!!!
Adam K.
11 miesięcy temu
O co chodzi w tej modzie na przerośnięte auta? Nawet Porsche i Jaguar, które słynęły z aut o określonej stylistyce zaczęły się bawić target januszów.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (5)
Adam K.
11 miesięcy temu
O co chodzi w tej modzie na przerośnięte auta? Nawet Porsche i Jaguar, które słynęły z aut o określonej stylistyce zaczęły się bawić target januszów.
Marek
11 miesięcy temu
Mam yaris crossa i chwale. Po mieście rewelacyjne auto, a 3 cylindry nie przeszkadzają. Dla malkontentów są inne samochody ale trzeba sporo dopłacić, a o hybrydzie i automacie zapomnij.
nic mnie
11 miesięcy temu
tak nie martwi jak te silniki 3 lub 2 cylindrowe..to już prawie kosiarki...!!!
FX13
11 miesięcy temu
Jestem przerażony wysypem suw-ów i crossowerów. Chora moda która wypycha z rynku wspaniałe sedany i compakty. Kto by kilka lat tamu pomyślał że z rynku zniknie Ford Focus???? A czy ktoś z tych modnisiów motoryzacyjnych wie że te wszystkie pseudoterenówki choćby ze względu na swe fizyczne wymiary, kształt, idiotyczne koła są znacznie mniej ekonomiczne i bardziej szkodzą środowisku??
Gdzie
11 miesięcy temu
informacja o ładowności samochodów? Nowe modele powstają aby podnieść ceny. To jedyny powód. Powstanie małych podwyższonych samochodów pompuje ceny poprzednich modeli - patrz Yaris cross - RAV4. W innych markach to samo.
TOP10 - najpopularniejsze galerie
10.

Rusza fala wypowiedzeń? Tyle firm deklaruje grupowe zwolnienia pracowników

W końcu marca 159 firm zadeklarowało zwolnienie grupowe 17 tys. pracowników - podał w środę Główny Urząd Statystyczny. Oznacza to wzrost w porównaniu do lutego, kiedy to 137 pracodawców zadeklarowało zwolnienie 15,9 tys. pracowników.
9.

Aston Martin DBX707. Jeździłem najszybszym seryjnym SUV-em świata

707 koni mechanicznych i 900 Nm momentu obrotowego czynią z Astona-Martina DBX707 najszybszy seryjnie produkowany SUV świata. To nie są tanie rzeczy.
8.

Bukiet z klocków. LEGO rozwija rynek, którego przez dekady nie zauważało

Czy to będzie alternatywa dla żywego bukietu róż? Pewnie nie. Na zestaw, który złożyłem podczas redakcyjnego testu, patrzę inaczej. Jak na kolejny krok w rozwijaniu produktów dla dorosłych. Bo te rządzą się innymi prawami niż klocki dla dzieci. A przez długie lata jako rynek dla LEGO nie istniały.
7.

Dwa furgony na prąd. W ich przypadku elektromobilność nie wywołuje aż takich emocji

O ile samochody elektryczne wciąż budzą kontrowersje, to jednak jest obszar, w którym wydają się dobrym rozwiązaniem już teraz. To małe "dostawczaki", które poruszają się głównie po mieście i jego okolicach. W moje ręce do kilkudniowego testu trafiły dwa: Mercedes eCitan i Peugeot e-Partner.
6.

Ateca i Leon z tribalem na grillu. Cupra zaczynała jako "farbowany" Seat

Cupra włożyła sporo wysiłku, by przekonać, że nie jest Seatem ze zmienionym znaczkiem. Pierwszy model zaprojektowany dla niej pojawił się po dwóch latach. W przypadku Cupry Ateca i Leona zerwanie z oczywistymi skojarzeniami z Seatem jest trudniejsze. Testując oba modele przekonałem się, że nie jest niemożliwe.
5.

Testowałem dwa różne "elektryki" BMW. W obu spodobała mi się jedna rzecz

BMW i4 M50 i oraz BMW iX M60 to bardzo różne samochody, choć pod tym samym szyldem. Testując oba, zwróciłem uwagę szczególnie na jeden aspekt. To, w jaki sposób ich interfejs zdejmuje z głowy kierowcy "elektryka" część zadań.
4.

Odsłaniamy kulisy produkcji samolotów. Byłem w fabryce Airbusa

A220 to jedyny samolot Airbusa, który montowany jest w całości powstaje poza Europą. W kanadyjskich zakładach w Mirabel widziałem, jak produkowane są te wąskokadłubowe maszyny.
3.

Jeździłem nowym Renault Clio. To hybryda bez wtyczki, która w mieście udaje "elektryka"

Renault Clio E-Tech to miejski, co nie znaczy, że ciasny samochód. Dzięki technologii hybrydowej jest naprawdę oszczędny. Można nim też bez większych obaw wyjechać w trasę - o ile nie zabieramy za dużo współpasażerów i bagażu.
2.

Dostałem upgrade do pierwszej klasy. Oto jak wygląda namiastka luksusu w samolocie

Od lat byłem ciekaw, jak to jest lecieć pierwszą klasą. Miałem szczęście - podczas ostatniego lotu dostałem upgrade, czyli podwyższenie klasy podróży. Dzięki temu mogłem sprawdzić na własnej skórze, jak podróżują ci, którzy za bilet płacą kilkadziesiąt tysięcy złotych.
1.

Zrobiłem 2 tys. km chińskim "elektrykiem". Ale już drugiego dnia miałem ochotę go oddać

Nawet luksusowy samochód elektryczny wyposażony w całkiem sporą baterię potrafi przegrać z problemami z ładowaniem. Te zaś odbierają sporą część przyjemności z komfortowej jazdy. Szkoda, bo Maxus Mifa9 to naprawdę ciekawa propozycja na polskim rynku, mimo kilku irytujących przypadłości.