Epidemia koronawirusa sprawiła, że bardzo wiele osób zaczęło pracować w domach. W tej sytuacji mniej ważne stało się to, w co jesteśmy ubrani. Jak to się przekłada na sprzedaż spółki Vistula Retail Group, do której należą takie marki, jak Vistula, Bytom, Wólczanka i W. Kruk? - Od wielu miesięcy promujemy stroje casual, natomiast stroje wizytowe cały czas się sprzedają. Może nie tak dobrze, jak byśmy oczekiwali, ale liczymy, że klienci do nich powrócą. Dresy nasi klienci też u nas kupują. I w Wólczance, i w Vistuli - mówił w programie "Money. To się liczy" Andrzej Jaworski, prezes Grupy VRG. - Są specjalne linie dla mężczyzn i kobiet i klienci bardzo je sobie chwalą. Zaobserwowaliśmy, że w tej chwili tego typu asortyment cieszy się bardzo dużą popularnością - przyznał.