Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Marcin Walków
Marcin Walków
|
aktualizacja

"Wykorzystaliśmy czas pandemii na odrobienie pracy domowej". FlixBus po raz pierwszy w historii wyszedł na plus

FlixBus wykorzystał czas pandemii na odrobienie pracy domowej i analizę, by zoptymalizować siatkę połączeń. 2022 r. to była praca wokół strategii rentownego wzrostu, czyli aby rosnąć dalej, jednak liczyć to nie tylko ilością przejechanych kilometrów, ale też pieniędzmi. FlixBus jako grupa po raz pierwszy w swojej historii zamknął 2022 r. wynikiem dodatnim EBITDA, jesteśmy na plusie - powiedział Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBusa w Polsce, Ukrainie i krajach bałtyckich, w programie Money.pl. Firma nie ujawnia jeszcze wyników finansowych, bo jej sprawozdanie jest audytowane. Nie chce dzielić się też prognozą ruchu na ten rok, bo - jak przyznał Leman - od czasu COVID-19 i pod wpływem kolejnych kryzysów, prognozowanie jest o wiele trudniejsze. - Ponadto mobilność się zmienia, bo zmieniły się trendy - zaznaczył.

13
Podziel się:
KOMENTARZE
(13)
WYRÓŻNIONE
Katarzyna
2 lata temu
Ja często korzystam z Fliksbusa gdy jadę do Berlina nie mogę powiedzieć o tej firmie złego słowa zawsze punktualni gdy zdarzy im się jakieś spóźnienie zawsze jest nadrabiane na trasie. Polecam
Adrian B
2 lata temu
Trasa z Ustki do Zakopanego to Tylko AD Euro Trans mili kierowcy częste dość postoje na stacjach
Jacq
2 lata temu
Po takich podwyżkach to się nie dziwię...
NAJNOWSZE KOMENTARZE (13)
FLIX do Pozna...
2 lata temu
W Berlinie Fixbusy mają godzinne opóźnienia a szefostwo olewa problem bo Polacy to druga kategoria......
War
2 lata temu
Podwyższyli ceny biletów od połowy tego roku X2 to dopiero wyjdą na plus.
Jacq
2 lata temu
Po takich podwyżkach to się nie dziwię...
scuby
2 lata temu
brakuje obsługi ojczystej 24/7, opóźnienie do 60 minut powinno dać możliwość przejazdu równoległym autobusem który następuje po wcześniejszym, brakuje polskiego busa :(
ZodynNieWieKt...
2 lata temu
Osobiście uważam Flixbus za oszustów. Kupiłem bilet odpowiednio wcześnie na godzinę ranną, do Gliwic. Przyszedłem na dworzec autobusowy, mojego autobusu nie ma, czekałem dłuższy czas i nic. Sprawdziłem pocztę e-mail i okazało się że przejazd anulowano, dzień wcześniej wieczorem. Ale to nic, coś się wydarzyło. Pomyślałem sobie że wypadałoby gdyby mi zwrócili pieniądze za przejazd. Napisałem podanie, na ich stronie i nic. Wielokrotnie później jeszcze pisałem do nich z reklamacją i nic. Olali mnie ciepłym moczem.