Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Fakenewsy w biznesie. "Mogą wpływać na wycenę spółki"

- Borykamy się z tym każdego dnia - przyznał w rozmowie z money.pl o problemie fakenewsów Adam Burak, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej PKN Orlen Adam Burak. Jak wskazał, największym zagrożeniem są te zdolne do wpłynięcia na wycenę spółki. Co więcej, jego zdaniem walka z zalewem nieprawdziwych informacji jest z góry skazana na porażkę. - Narzędzia do tworzenia fakenewsów rozwijają się szybciej niż te do ich zwalczania. Dlatego nie da rady im przeciwdziałać, można tylko szybko na nie reagować, co w Orlenie robimy - powiedział.

KOMENTARZE
(2)
WYRÓŻNIONE
Ss
5 lata temu
O czym Pan pisze i do którego zdania w artykule się Pan odnosi?
Proboszcz
5 lata temu
Wszystkiemu winni Rosjanie. To już narodowa głupota.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (2)
Ss
5 lata temu
O czym Pan pisze i do którego zdania w artykule się Pan odnosi?
Proboszcz
5 lata temu
Wszystkiemu winni Rosjanie. To już narodowa głupota.