Po liftingu przód Renault Clio zyskał więcej charakteru
W pasie przednim sporo się dzieje. Jest nowy grill z geometrycznym wzorem i szerokie wloty powietrza poniżej. Do tego ostro zarysowane reflektory full LED i zmienione światła do jazdy dziennej w czarnej oprawie.
Zawieszenie nie nadaje się na polskie drogi typu hopka!
kier
12 miesięcy temu
Wszystkie samochody hybrydowe to jest totalna ściema ekologiczna. Fakt, że w czasie jazdy po mieście na silniku elektrycznym nie emituje tyle zanieczyszczeń, ale już ich produkcja i utylizacja jest dużo bardziej szkodliwa dla środowiska niż diesle i benzyniaki. Jedynie całkowite elektryki mogą się zbliżyć kosztami utylizacji do samochodów spalinowych.
Jezus
12 miesięcy temu
No matko boska pasatem 15 lat temu miałem takie spalanie
NAJNOWSZE KOMENTARZE (3)
Clio 1 ile pa...
12 miesięcy temu
Zawieszenie nie nadaje się na polskie drogi typu hopka!
kier
12 miesięcy temu
Wszystkie samochody hybrydowe to jest totalna ściema ekologiczna. Fakt, że w czasie jazdy po mieście na silniku elektrycznym nie emituje tyle zanieczyszczeń, ale już ich produkcja i utylizacja jest dużo bardziej szkodliwa dla środowiska niż diesle i benzyniaki. Jedynie całkowite elektryki mogą się zbliżyć kosztami utylizacji do samochodów spalinowych.
Jezus
12 miesięcy temu
No matko boska pasatem 15 lat temu miałem takie spalanie
W końcu marca 159 firm zadeklarowało zwolnienie grupowe 17 tys. pracowników - podał w środę Główny Urząd Statystyczny. Oznacza to wzrost w porównaniu do lutego, kiedy to 137 pracodawców zadeklarowało zwolnienie 15,9 tys. pracowników.
Czy to będzie alternatywa dla żywego bukietu róż? Pewnie nie. Na zestaw, który złożyłem podczas redakcyjnego testu, patrzę inaczej. Jak na kolejny krok w rozwijaniu produktów dla dorosłych. Bo te rządzą się innymi prawami niż klocki dla dzieci. A przez długie lata jako rynek dla LEGO nie istniały.
O ile samochody elektryczne wciąż budzą kontrowersje, to jednak jest obszar, w którym wydają się dobrym rozwiązaniem już teraz. To małe "dostawczaki", które poruszają się głównie po mieście i jego okolicach. W moje ręce do kilkudniowego testu trafiły dwa: Mercedes eCitan i Peugeot e-Partner.
Weź popularny model ze swojej gamy, "napompuj go" i dodaj przydomek, który uczyni z niego SUV-a lub crossovera. Tak zrobiła Toyota w przypadku Yarisa i Corolli. W wariantach Cross to pomysł Japończyków, aby wypełnić kolejne rynkowe nisze i nie oddawać klientów innym markom.
Cupra włożyła sporo wysiłku, by przekonać, że nie jest Seatem ze zmienionym znaczkiem. Pierwszy model zaprojektowany dla niej pojawił się po dwóch latach. W przypadku Cupry Ateca i Leona zerwanie z oczywistymi skojarzeniami z Seatem jest trudniejsze. Testując oba modele przekonałem się, że nie jest niemożliwe.
BMW i4 M50 i oraz BMW iX M60 to bardzo różne samochody, choć pod tym samym szyldem. Testując oba, zwróciłem uwagę szczególnie na jeden aspekt. To, w jaki sposób ich interfejs zdejmuje z głowy kierowcy "elektryka" część zadań.
A220 to jedyny samolot Airbusa, który montowany jest w całości powstaje poza Europą. W kanadyjskich zakładach w Mirabel widziałem, jak produkowane są te wąskokadłubowe maszyny.
Od lat byłem ciekaw, jak to jest lecieć pierwszą klasą. Miałem szczęście - podczas ostatniego lotu dostałem upgrade, czyli podwyższenie klasy podróży. Dzięki temu mogłem sprawdzić na własnej skórze, jak podróżują ci, którzy za bilet płacą kilkadziesiąt tysięcy złotych.
Nawet luksusowy samochód elektryczny wyposażony w całkiem sporą baterię potrafi przegrać z problemami z ładowaniem. Te zaś odbierają sporą część przyjemności z komfortowej jazdy. Szkoda, bo Maxus Mifa9 to naprawdę ciekawa propozycja na polskim rynku, mimo kilku irytujących przypadłości.