Mniejszy, A220-100, pomieści na pokładzie od 100 do 120 foteli, większy, A220-300, od 120 do 150. W przyszłości jednak A220 będzie mógł zabrać odpowiednio 135 i 160 pasażerów, do tego konieczna jest jednak odrębna certyfikacja przez władze lotnicze.
W jednym miejscu autor podaje, że to samolot powstający od A do Z poza Europa, a w drugim, że podwodzie jedzie z Niemiec. W jednym podaje, że mniejsza wersja zabiera do 134 osób a w drugim do 120. Niestaranność.
Polak koło ai...
rok temu
Takie bzdury że szok. AIRBUS w Broughton (północna Walia[ANGLIA]) zatrudnia ok 8tys personelu. Z czego głównie latają tzw. Delfiny do Niemczech z transportem skrzydeł...kilka razy dziennie....
LutekZdziałek
rok temu
Też byłem nawet śrubkę przykręciłem do samolota.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (3)
LutekZdziałek
rok temu
Też byłem nawet śrubkę przykręciłem do samolota.
Polak koło ai...
rok temu
Takie bzdury że szok. AIRBUS w Broughton (północna Walia[ANGLIA]) zatrudnia ok 8tys personelu. Z czego głównie latają tzw. Delfiny do Niemczech z transportem skrzydeł...kilka razy dziennie....
Waldemar
rok temu
W jednym miejscu autor podaje, że to samolot powstający od A do Z poza Europa, a w drugim, że podwodzie jedzie z Niemiec. W jednym podaje, że mniejsza wersja zabiera do 134 osób a w drugim do 120. Niestaranność.
W końcu marca 159 firm zadeklarowało zwolnienie grupowe 17 tys. pracowników - podał w środę Główny Urząd Statystyczny. Oznacza to wzrost w porównaniu do lutego, kiedy to 137 pracodawców zadeklarowało zwolnienie 15,9 tys. pracowników.
Czy to będzie alternatywa dla żywego bukietu róż? Pewnie nie. Na zestaw, który złożyłem podczas redakcyjnego testu, patrzę inaczej. Jak na kolejny krok w rozwijaniu produktów dla dorosłych. Bo te rządzą się innymi prawami niż klocki dla dzieci. A przez długie lata jako rynek dla LEGO nie istniały.
O ile samochody elektryczne wciąż budzą kontrowersje, to jednak jest obszar, w którym wydają się dobrym rozwiązaniem już teraz. To małe "dostawczaki", które poruszają się głównie po mieście i jego okolicach. W moje ręce do kilkudniowego testu trafiły dwa: Mercedes eCitan i Peugeot e-Partner.
Weź popularny model ze swojej gamy, "napompuj go" i dodaj przydomek, który uczyni z niego SUV-a lub crossovera. Tak zrobiła Toyota w przypadku Yarisa i Corolli. W wariantach Cross to pomysł Japończyków, aby wypełnić kolejne rynkowe nisze i nie oddawać klientów innym markom.
Cupra włożyła sporo wysiłku, by przekonać, że nie jest Seatem ze zmienionym znaczkiem. Pierwszy model zaprojektowany dla niej pojawił się po dwóch latach. W przypadku Cupry Ateca i Leona zerwanie z oczywistymi skojarzeniami z Seatem jest trudniejsze. Testując oba modele przekonałem się, że nie jest niemożliwe.
BMW i4 M50 i oraz BMW iX M60 to bardzo różne samochody, choć pod tym samym szyldem. Testując oba, zwróciłem uwagę szczególnie na jeden aspekt. To, w jaki sposób ich interfejs zdejmuje z głowy kierowcy "elektryka" część zadań.
Renault Clio E-Tech to miejski, co nie znaczy, że ciasny samochód. Dzięki technologii hybrydowej jest naprawdę oszczędny. Można nim też bez większych obaw wyjechać w trasę - o ile nie zabieramy za dużo współpasażerów i bagażu.
Od lat byłem ciekaw, jak to jest lecieć pierwszą klasą. Miałem szczęście - podczas ostatniego lotu dostałem upgrade, czyli podwyższenie klasy podróży. Dzięki temu mogłem sprawdzić na własnej skórze, jak podróżują ci, którzy za bilet płacą kilkadziesiąt tysięcy złotych.
Nawet luksusowy samochód elektryczny wyposażony w całkiem sporą baterię potrafi przegrać z problemami z ładowaniem. Te zaś odbierają sporą część przyjemności z komfortowej jazdy. Szkoda, bo Maxus Mifa9 to naprawdę ciekawa propozycja na polskim rynku, mimo kilku irytujących przypadłości.