- Musimy pamiętać o dostawach. Im większa droga, tym te koszty stają się wyższe. Stąd różnica w cenie tego samego produktu w Polsce, a w Niemczech. Nie powiedziałbym jednak, że Primark zaleje Polskę. Będzie kilkanaście sklepów tej sieci. Ale to nie będzie tylko Polska, ale też Europa Środkowo-Wschodnia. Wraz ze wzrostem liczby sklepów, ceny też zostaną dostosowane lokalnie. Bez wymieniania nazw mogę powiedzieć, że toczą się rozmowy także z innymi markami, które chcą wejść na rynek. Są to nowe marki, ale też marki wymyślone przez sieci już obecne, które chcą zająć miejsce po innych firmach. Dużo marek na nas patrzy, ale mało myśli o wejściu m.in. z powodu braku euro. To rynek nisko marżowy, więc przy zmianach cen walut taki biznes może nie być opłacalny – mówił w programie "Money. To się liczy" Marek Noetzel, NEPI Rockcastle.